torsdag 9 februari 2012

Hårdträning

Idag har jag och Arre varit på mamma-barn-gympa igen. Idag var det bara vi där så det blev en riktig genomkörare för min del, man kunde ju inte maska när man har tränarens ögon på sig hela tiden. Det var dock en väldigt bra lektion där vi fokuserade på att jag skulle göra alla rörelser korrekt. Instruktören, som också är naprapat, upptäckte också att jag är lite sned i höfterna (förmodligen av allt konkande på barn) så hon avslutade passet med att knäcka ut min höft och visade bra stretchövningar. Nice:-) Men isch vilken träningsvärk jag kommer få!
Arvid låg snällt på sin matta hela passet!:-)

2 kommentarer:

  1. Det var väl en bonus när du nu var ensam.
    Jag tycker det ser ut som om Arvid jobbar för fullt med ryggmusklerna :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, vilken lyx med Personlig träning och knäckning. Hoppas du inte hat alltför ont imorgon!

    SvaraRadera