tisdag 21 februari 2012

Backträning

Tullinge är ett ganska kuperat område med många och långa backar, vilket passar bra när man vill få lite extra träning när man är ute med vagnen. Jag har som mål att köra minst en power walk runda per vecka då jag försöker speeda upp farten och även passa på att knalla upp från Tullingestrand till Tullingeberg en stigning med varierande lutning, som tar ungefär 20 minuter att ta sig upp för. I fredags var det inte plogat på vägarna heller så då fick jag kämpa rätt hårt för att ta mig fram i snömodden, men upp kom jag tillslut:-)  För att motivera mig lite extra har jag lagt upp mina mål på funbeat.se, just nu är målet att köra en PW och en cykling eller mammagympa per vecka under våren. Vi får se hur det går.
Lite solljus på de små bleka babykinderna blir det ibland också

2 kommentarer: