torsdag 10 november 2011

Vi överlevde natten

Natten gick ok. Dock med ett misslyckat försök att få honom att sova i sin säng, det gick bra när jag lade honom men efter första nattamningen så fick det vara nog tyckte han och det slutade, efter någon timmes kämpande med att få honom att komma till ro, med att han fick sova bredvid mig. Då blev han nöjd direkt. För övrigt insåg jag att jag har väldigt stora luckor när det gäller texerna till vaggvisor, det blev mycket improviserande..
Här kommer några bilder från helgen då Arvids moster Lisa, kusin Agnes och bestemor( min farmor) Kerstin kom på besök.
Bestemor och Arvid

Agnes blev lite snopen när det låg en liten bebis i mammas knä när hon skulle klättra upp

Storkusinen Linnéa hade gjort ett mycket fint kort till Arvid  

Äntligen kom Scanialastbilen till användning

2 kommentarer:

  1. Åh, vad mysigt o vilken fin lastbil :)

    SvaraRadera
  2. Tack, nu kan jag kommentera hur söt er lilla skruttgubbe är. Hoppas snart få komma och pussa på honom igen. Masor med kramar till er alla :-)

    SvaraRadera