måndag 7 november 2011

Min födelsedag (2:a November)

Ulla kom på besök på min födelsedag och hade med sig härlig hembakt rabarberpaj, mums, och en gullig björndress till Arvid.
Arvid var dock på lite gnälligt humör under hela dagen. Han ville snutta hela tiden men åt inte ordentligt och gnällde om han inte fick vara vid bröstet. På kvällen då han fortfarande knappt sovit något och var otröstlig när han inte åt, kom min kloka syster med tipset om att köpa magdroppar till lillgrabben för att han förmodligen hade ont i magen. Stefan fick rycka ut och köpa Sempers magdroppar och Minifom och tro det eller ej - det hjälpte faktiskt! Tur att man har experthjälp när det behövs:)


Ulla och Arvid 


En av Arvids favoritpositioner

1 kommentar:

  1. skönt att det hjälpte med magdroppar.
    Vad jag hört är minifom placebo men att sempers funkar bättre. dock har jag av egen erfarenhet upplevt att det pruttas mer med minifom :)
    är kläderna från oss?
    Han är såååå fiiiin <3

    SvaraRadera