lördag 16 juni 2012

Vättenrundan

Igår kväll 19:44 startade startade Stefan sin allra första Vättenrunda. Jag hade en sms tjänst så jag kunde följa honom under natten. var lite nervös och när Arre vaknade vid 3 var jag tvungen att kolla mobilen och då hade jag fått sms att han nått gränna vid 02:15 och 07:04 fick jag det efterlängtade sms:et att startnr 611 hade gått i mål!!!!! Första 20 milen hade gått riktigt bra men sista 10 var tunga med en del jobbiga backar och så kom regnet de sista timmarna men han hade kämpat på ändå. Det var en trött och dyblöt make jag pratade med men vid gott mod:-)
Stort grattis till en riktigt bra insats!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Tackar! Det var riktigt trevligt, hade dock gärna sluppit de tre sista timmarnas ösregn...

    SvaraRadera
  2. WoW! Bra jobbat Stefan!! Är grymt imponerad- 30 mil, mitt i natten!!

    SvaraRadera
  3. Jäklar, låter som en riktigt bra tid? Hade en kompis som cyklade, stackarn som startade några timmar. senare än Stefan hade haft det där hemska regnet ungefär halva vägen, men fixade ändå på runt 13h. Jag är mäkta imponerad av er! Själv kommer jag nog aldrig ens få för mej att försöka, haha :D

    SvaraRadera