söndag 4 december 2011

På bättringsvägen

Puh, håller på att repa mig efter en veckas sjukdom. Började med hög feber i en dag sen trodde jag att det värsta var förbi, men efter ytterligare ett dygn då jag mådde ok så kom den eländiga hostan. Men (peppar peppar ) tror jag att den oxå är på väg bort...
Arvid verkar dock, bortsett från lite snorig näsa, klarat sig  ifrån att bli sjuk. Han har längre glada vakenperioder för varje dag som går nu.
Såhär glad var han i morse när vi vaknade:
God morgon mamma!

jag kan räcka ut tungan oxå

Den typiska kryst-minen. Poop on the way

Men sen blev jag jätteglad igen. Skönt att lätta på trycket.

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att höra att du börjar bli bättre. Vi däckade hela släkten tror jag efter lördagen.
    Arvid verkar fungera som ett litet vitaminpiller :-) Puss på er alla (från en som oxå hostat förskräckligt)

    SvaraRadera
  2. Jasså, blev du oxå dålig?
    Hoppas du blir av med det nu.. här verkar det vara rena berg och dalbanan..
    Vilket smile Arvid har nu då :)

    SvaraRadera
  3. Haha, vilka söta bilder - de hade jag missat.Ett riktigt charmtroll :-) /Moster Lisa

    SvaraRadera